Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Intake & proces
Nadat er contact is opgenomen zullen wij zo snel mogelijk bij je terugkomen. Wij reageren het snelste op WhatsApp, maar via e-mail zijn wij ook direct bereikbaar. Als je een vraag hebt gesteld, zullen wij deze zo snel mogelijk beantwoorden. Interesse in een van onze pakketten? Dan zullen we een gesprek inplannen, wanneer het voor jou past.
Ja, je levert zelf de basisinhoud aan zoals je teksten, foto's en productinformatie. Heb je dit nog niet? Geen zorgen, we helpen je op weg met richtlijnen en voorbeelden.
Dat verschilt uiteraard per website. Gelukkig valt het hartstikke mee en zijn wij hier juist om jou werk uit handen te nemen. Het belangrijkste dat wij nodig hebben, zijn 2 dingen:
- Foto's van bijvoorbeeld je showroom/winkel, studio, gym, product, als sfeerbeelden op bijvoorbeeld de homepagina van je nieuwe website, horizontaal genomen.
- 250-500 woorden aan informatie over jouw bedrijf, voor bijvoorbeeld de over ons pagina.
Maken wij ook producten voor je aan? Dan is het ook erg goed om ook de foto's en beschrijvingen, titels en eventueel prijzen voor deze producten aan te leveren. Heb je al een "oude" website waar dit op staat? Dan kunnen wij de producten uiteraard ook daarvan overnemen indien wenselijk.
Dit ligt uiteraard aan meerdere factoren. Als jij gelijk een gesprek hebt kunnen inplannen met ons, daarna direct content hebt kunnen aanleveren, en de aanbetaling hebt gedaan, heb jij razendsnel je nieuwe website. Heb je het druk, en loopt het stroef om content aan te leveren (valt reuze mee 😉), dan kunnen wij uiteraard ook nog geen website aanleveren.
Ja! Je krijgt toegang tot een gebruiksvriendelijk beheersysteem (Webflow of Shopify). Kleine aanpassingen zoals teksten of foto’s kun je makkelijk zelf doen.
Nee. Wij behouden standaard geen toegang tot enige gegevens over de nieuwe website. Tenzij jij ons toegang verleent voor bijvoorbeeld onderhoud. Je kunt dan ook instellen dat wij alleen toegang hebben tot het aanpassen van de website, niet het beheren van bijvoorbeeld betaalgegevens, producten verwijderen/toevoegen, etcetera.
Pakketten & prijzen
De Starter webshop gebruikt een standaard layout met beperkte aanpassingen. De Pro webshop is volledig op maat gemaakt, met extra pagina’s, betere conversie-structuur en integraties zoals e-mailmarketing of reviews. Zelf het verschil zien? Je weet ons te vinden!
Afhankelijk van je pakket betaal je alleen het platformabonnement (Webflow (Business Website) vanaf €14, Shopify (Webshops) vanaf €21 per maand). Wij rekenen géén verborgen kosten of verplichte onderhoudsabonnementen.
Zeker. Je kunt altijd opschalen. We houden daar bij het bouwen zelfs al rekening mee, zodat je zonder opnieuw te beginnen kunt doorgroeien.
Onderhoud is optioneel. Voor een vast bedrag per jaar (20% van het pakket) nemen wij updates of kleine aanpassingen uit handen. Natuurlijk kun je ook alles zelf beheren als je dat liever hebt.
Referenties
De volgende situaties zijn uitgesloten van ons referentieprogramma:
- Jezelf aandragen of onder andere naam
- Nepklanten, testaccounts of afspraken met vrienden zonder serieus project, Opzettelijk iemand contact op laten nemen om snel €100 bij te verdienen
- Meerdere mensen die dezelfde klant claimen (dan geldt: wie als eerste juist meldt, telt)
- Projecten onder de €500
- Achteraf aangedragen referenties
Mocht een van deze situaties plaatsvinden, volgt er geen commissie. Mocht er een vermoeden zijn van pogingen tot fraude, onder welke omstandigheden dan ook, behouden wij altijd het recht uitbetalingen te weigeren.
Meld het persoon die je wilt aandragen bij ons (voordat die gene al bekend is bij ons) en dan nemen wij contact op met die persoon. Al een klant/bekende? Dan is het al voldoende als jouw naam bij het intake-gesprek wordt genoemd.
ik heb nog meer vragen
Klik hier voor onze contactpagina, met meerdere contactopties zoals WhatsApp, e-mail, etc.